2016-03-01

[CZ] Dogfrisbee tábor Majetín 2015

English version.

Pokračujeme v dohánění restů: v červenci (19.-24.7.) jsme si už potřetí užili tradiční tábor s Verčou, Markétou a Míšou a dle mého skromného soudu byl dosud nejlepší!

Barnabáš měl kvůli podvrtnutému kotníku (z před tábora v červnu) stále ještě klidový režim, takže jsme ho trápili clickerem. Rufík navzdory vedru běhal za frisbíčkem jako divý a díky krátkým ,,banánům" zvládal i pěkné dopady. No a já se mám pořád hodně co učit ;). Za většinu z následujících prima fotek celkem přesně zachycujících atmosféru děkujeme předsedovi. Nebo si raději prohlídněte celé album ;).

Převracet kastrol je daleko větší bžunda než se na něj pokoušet vlézt.

Nejsem totiž nějaká cvičená opice nebo lev. A navíc máš tričko s kolií a ne s choďákem.
No, ten další hod už snad byl vyšší ;).

No dobře, tak možná ten ještě další =D.
K největším legráckám tábora patří vyzkoušet si freestylovou sestavu z pozice psa.

Dominik ve své typické seminářové pozici.

Ruce skoro jako Týnosaurus!

Ruku se mi nakonec podařilo dostat zase zpátky =).


Barnabášův inovativní přístup: ,,tím mávnutím do klece jistojistě myslíš že mám vlézt na klec, že?"
Kýčovitá obloha signalisuje, že cvičení bylo pro dnešek dost a může se plynule přejít na party.

Z přilehlého pole se mi občas trochu motala makovice. Zvlášť když to tam vítr trochu zvířil =).

No comments:

Post a Comment